Metehann12 en yakın arkadaşım Gazi çalışma ekonomisi mezunu ve 83 puanla merkezi atama ile İstanbula atandı. Eşlerimiz de askeri personel bu arada. Sizi çok iyi anlıyorum. O arkadaşım da beni gazlıyor şimd bende başladım merkezi atama ile inşallah i. Bende tekim bebeğim 18 aylık, arkadaşımın oğlu da 19 aylık isteyince oluyor sanırım ya Doğu görevindeyiz bizde