gulsahakgun ben trendyoldan almıştım 200. Küsür gibi bi rakam ödemiştim, yapıştırıyorum su değmedikçe 2-3 gün sabit kalıyor, ama bizde işe yaramadı bant çıkınca yine aynı sadece bi kulağının ucu kıvrıktı hala öyle, kullanmayı bıraktım yapıştırdığım yeri kızartıyordu 2-3 saate geçiyo kızarıklık, sonradan farkettim ince çift taraflı 3m bantla aynı sadece ambalaj farkı var şimdiki aklım olsa o kadar para vermez 40-50 liraya 3m alırdım