Merhabalar, hayırlı cumalar. biz de ayak bağı kesme adeti vardır. 40 banyodu, Diş buğdayı VS gibi. Siz yaptınız mı? Yaptıysanız nasıl yaptınız? Kızım 10+1 günlük. 1 haftadır bağımsız adım atmaya başladı. Bugün mübarek günde ayak bağını kesmek istiyorum ❤️🥰