Yavuzumpasam Ysalvatore haha ben de bazen boğulurum o ayri ama bebeğim her seferinde boğuluyor. Kaşıkla daha az boğuluyor Kaşıkla veriyorum suyu. Bu arada sadece sudan boguluyor ayran anne sütü ya da yiyeceklerden bogulmuyo