momyy_ ilk başlarda biraz fazla tatlıya yönelmişsiniz gibi geldi bana. Yanlış anlamayın yargılamak için yazmıyorum, evet bebeğiniz emmedi ve mama almadiysa kaşık maması evet çözüm olabilir ama keşke 5.aydan sonra falan ufak ufak sebze tadimları da yapsaydınız. Şu an daha çok tatlı besinler tükettiği için ilerde aklı iyice erdikten sebzeleri daha çok reddedebilir. 4.ayda başladığınız için artık çorba falan da yedirebilirsiniz bence sebze corbalari yapabilirsiniz tarhana çorbası. Puturlu yiyebiliyorsa tavuk suyuna şehriye çorbası vs. Normalde 6.ay tadım ayıdır ama siz erken başladığınız için bunları deneyebilirsiniz. Belki de şimdiye kadar küçüktü ek gıdaya hazır değildi diye reddetmiş olabilir ama belki şimdiden sonra daha istekli yer. Bence sebze tadımı yapmaya sıfırdan başlar gibi başlayın yoğurt verin. Çok zorlamayın tabi ki ama dediğim gibi biraz daha büyüyünce hiç sebze yemek istemeyebilir.