1__anne canım ben de oğlumu sürekli kucakta sallayarak uyuturdum, sonra baktım iyice kilo aldı sırtım belim ağrımaya başladı dedim artık zamanı geldi yani sallamayı bırakmalıyım , her uykusu grldiğinde emzirdim yatağına bıraktım ninni çtım tabii çığlık kıyamet ayağa kalkıyordu kucağıma aldım annecim bir.şey yok sadece artık kendin uyumalısın dedim tekrar agladı tekrar kucagıma aldım teselli ettim, böyle böyle 9_10 kere kucağıma almışımdır heralde yaklaşık 1,5 saat kadsr sürdü, sonra beşiğinin yanına oturdum kendi kendine uyudu, bu şekilde 1 ay devam ettim ama 1 haftada alışıyorlar ben bu şekilde yaptım sen kendi bebeğine göre uyarlayabilirsin , önemli olan onun yanından ayrılmayıp yalnız bırakmaman ve sürekli ağladığında teselli edip yanında olduğunu bilmesini sağlaman