nazlimom_ Ast yüksek görünüyor sağlık ocağında dün vermiştik hava soğuk cıkamadım pazartesi gidicem ne oluyor o google da Erkek bebeklerde AST seviyesi 9 ile 32 birim/litre olmalıdır. yazıyor
asyakusunannesii nazlimom_ tahlillerde tek bir değer bişey ifade etmiyor başka değerler ile birlikte anlamlanıyor o yüzden doktorunuza gösterdiğinizde o size gerekli açıklamayı yapar bizim bişey söylememiz doğru olmaz
Yusaydef nazlimom_ kansızlığı da yok. Bizde kansızlık vardı ast yüksekti doktor Akdeniz anemisi demişti de o yüzden sormak istedim canım bnce normaldir takma kafana doktorunuzu arayıp sorayabilrsiniz