babymi Kızlar geçen aya göre 620 gram almış boyu 4 cm uzadı. Normaldir değil mi? Doktor kontrolümüz gelecek ayda.
Kuzeymomss babymi oğlum 4 aylıkken 300 yada 400 gram almıştı. Doktorum normal artık hareketlendiği için kilo alımı yavaşlar dedi. Benim oğlum da 1 dakika yerinde durmaz
raziyedemir normal benim kızımda her ay bir kilo alıyordu. dört beş aylıktan sonra yavaşladı. hareketlendi. her ay bir kilo alması çok nadir bebeklerde oluyor. zamanla yavaşlıyor. normal