Bebeğim kız doğduğunda 3440 gr idi kiloları net hatırlamıyorum ama ilk iki ay kg alımı iyiydi 3. Ayında 650 gr geçen aya göre kg alımı az bidaki ay bakalım dedi 4. Ayımızda gittik yani bugun 550 gr almıs iki hafta daha takip edip duruma göre uzmana görünün dedi. İlerde sıkıntı olabilir dedi ne demek istedi çoçuğum da birsey yok ben görüyorum nesneleri tutuyor, gülüyor, beni biliyor, ben gidince ağlıyor, sesi algılıyor kg alımı az diye bu ne sıkıntısı anlamadım moralım çok bozuk 4. Ayımızda 6100 kg çokmu az lütfen bisey söyleyin 🥺