Ozge0125
Aynı durumdayız:) bizim kız küvözde kaldığı için mama da vermek zorunda kaldık. Meme mama veriyorum en başından, ve benim memede çok uzun süre kalmasına rağmen yarım saat sonra tekrar meme istiyor. Aslında şöyle anne sütü çok hızlı geçiyor bağırsaktan, mananın geçmesi 2 3 saati buluyor bu yüzden doyuruculuğu daha fazla. Tabiki anne sütü yerini tutmaz ben sütümden geldiği kadar vermeye çalışıyorum. Meme veriyordum huzursuzsa 30 cc mama ile tamamlıyordum. Mesela Geceleri uyanınca meme veriyorum 3 saat durabiliyor ama gündüz mama ile destekliyorum. Sizde zamanla o düzeni oturtcaksınız:)her bebek farklı sizde harika ve yeterli bir annesiniz❤️