Biz de De durumlar aynı çöpe gidiyor mama emiyor ama. Emin olamıyorum emdigiyle doyuyormu diye çünkü bazen de biberonu iştahla içiyor. Tam içerken yarisinda gazlaniyor gibi ağlamaya başlıyor kaç tane Dr a goturudm mama verme diyorlar sanki zorla veriyomusum gibi. Gastroenteroloji Dr u muayene bile etmedi mamayi bırak kilo kontrolü dedi ama biz onu yapmıştık çocuk Dr u mama ver dedi.. valla bi veriyorum bi vermiyorum. Veriyorum içmiyor çöp oluyor değişik durumlardayz 🤣