Seeydanur eylulvari iki aylıkken falan gözündeki çapaklanmadan götürdük göz doktoruna , göz taraması yaptılar bizde de kayma çıktı, ama doktor yenidoğanlarda sık olan bişe ama sonra düzeliyor dedi, 6 yada 9 aylıkken hangisini dediğini şuan unuttum tekrar kontrol edelim o zamana kadar bişe yapmayalım kendiliğinden de geçebilir dedi. O yüzden şuna beklemedeyiz bizde bizimse aynı ellerini yakınlaştırdığında yada eline oyuncak verdiğimde onlara yakından bakmaya çalışırken kayıyor