Kızlar merhaba 8 ay 21 günlük bebeğim asla hiç böyle değildi sürekli ağlıyor bütün gün hiç diş çıkarmadık sürekli eli ağzında 🥲 sürekli kucak sürekli ağlama geceleri de bu şekilde ne yapacağımı şaşırdım birden değişti çocuğum böyle kalır diye çok korkuyorum başına gelen var mı 🥲 önerileriniz varsa çok sevinirim ❤️