en_sevdiklerim2 Anneler bebeğim 4 ay 12 günlük dün 5 defa lala yaptı sıvı gibi bugünde sabah 7de yaptı biraz şimdi yaptı biraz daha günün başındayız. Korkmaya başladım bu kadar sık yapmazdı günde 1 defa bazen 2 günde 1 defa yapardı büyüdüğünden beri?Hastaneye gitmelimiyim? Neden olmuş olabilir? Rotavirüs fln mıdır 😢
Umutveannesi en_sevdiklerim2 benimki günde 7-8 kere yaptığı oluyor. İki saat içinde 5 kakalı bez doldurduğu oluyor. Doktorlar normal diyor. Hemen ishal diyemezsiniz çok normal bi durum
Yusufhamza71 en_sevdiklerim2 canım rota vırusunde cok fazla oluyormuş ustune çıkacak kadar bmım oglumda 4 aylık 10 gundur isal mukuslu sekilde goturdum tahlıllerını yaptı doktor temız cıktı alerjısı olabılır ama ek gıdaya gecınce anlayacağız dedı sadece mamayla beslenıyor senı emseydı işimiz daha kolay olurdı dedı çok aşırı sulu yapıyorsa bı gotur ıstersen sıvı kaybetmesın
Melekanne91 en_sevdiklerim2 5 ten fazla sivi diskilamaysa ishal teshisi koyuyorlar pis kokuyor mu gazli mi birde rotaya tek basina ishalle teshis tabiki konulmaz.hastaneye goturun sivi kaybediyor soncta bolca emzirin
bsclk77 Rota virüs olduğunu düşünmüyorum üşütmüş olabilir, rota virüste kusma , ishal, ateş belirtileri olur , ateş 39dan aşagıya düşmez, kaka siyahımsı bir renkte olur ve çok kötü kokar , yani sadece ishal diye rota virüs denemez
en_sevdiklerim2 Umutveannesi inşallah normaldir.eskiden bnmki de hep bu sayıyı 3 aylıktan itibaren azaldı günde 1 hattaogu zamn 2 günde 1 e düştü.şimdi biranda böyle yapmaya başlayınca korktum
en_sevdiklerim2 Melekanne91 ilk yaptığı dün pisti. Bugün güne başladk pis kokmuyor bnde sıvı kaybı olduğu için buradan sorayım dedim korkuyorum
en_sevdiklerim2 Gmzeabduygzefe bilmem🙈yani ağzı çok akıyor eli sürekli ağızda İshal diş belirtisi mi🙈
Gkcylmaaz en_sevdiklerim2 sadece anne sütü alan bebekler ishal olmaz demişti doktorumuz ama su şüpheli mikrop kapmış olabilir mi acaba
Gmzeabduygzefe en_sevdiklerim2 evet canım bi doktora götür sen ama büyük ihtimalle öyledir canını sıkma
Benimdunyamm en_sevdiklerim2 5 den fazlasi ishal diye biliyorum doktora götür sıvı kaybetmesin sık sık emzir benim bebeğim tek yeni doğanda 3 4 kere yapardı simdi 1 gün yapıyor bir gün yapmıyor
Haffuse Gunde 5 kaka ishal teshisi ivin yeterlidir diye biliyorum… Rota degildir insaAllah ama, etrafta ciddi salgin var… Bol bol annes siti aliyorsa emzir ve doktora gotur… Cok cok gecmis olsun, insaAllah biseyi yoktur…
en_sevdiklerim2 Haffuse çok teşekkür ederim sağlık ocağını arayıp sordum dedi doktorumuz görsün gelin.bezini değiştirmeden gittim şimdi eve geldim Dr evet İshal dedi.ama takip et ara ara İshal yada kabızlık normal dedi.3 gün böyle sürerse ve ateşi 37,5 olursa ,2,3 ve fazlası kusma olursa haftasonu hastaneye götür dedi.ama sadece İshal devam ederse diğerleri olmazsa salı günü buraya getir bakalm dedi
Ebrushkaa en_sevdiklerim2 çocuk hastanesinde çalışan hemşire tanıdığımızla daha 4 gün once bu konuyu konuştuk rota aşısını mutlaka yaptir dedi.nerden anlicam dediğimde zaten kakanın çok keskin kokusu var ortami o koku sarıyor zaten ve sürekli çocuk altına yapar kilo kaybı çok olur dedi.burda da okuduğuma göre 1 günde 35 tane bez olayı duymustum rota virüsünden dolayı
en_sevdiklerim2 Ebrushkaa 😳ay Allah korusun tüm bebişleri inşallah.şimdi sağlık ocağından geldik Dr İshal dedi ama takip et dedi ateş kusma vs. Olursa hastaneye götür dedi . Rotavirüs aşısını yaptırdık 3.ayda diğer doz 5. Ayda