Kuzeymiram 15 aylik , Sürekli agliyor, bir anda öyle bir agliyorki sanki düşmüş gibi 🤦 , sürekli birseyler istiyor yetişemiyorum bi kac gundur cok degisti huylari falan acaba 2 yaş sendromu denilen şeymi , nezman gecer acaba ya 🥲
thecamellia Kuzeymiram 2 değilde 1 yaş sendeomudur benim kızım çok mızmız yapıyor bu ara ama yine diş çıkarıyor o yüzden biraz
bsclk77 Kuzeymiram 2 yaş sendromu olabilir bilinenin ve isminin aksine 2 yaş sendromu sadece 2 yaşındaki çocuklarda olmaz 1-3 yaş arası çocuklards görülür, ne zaman geçer diye sormuşsunuz siz nr kadsr sabırlı ve anlayışlı davranırsanız o da duygu kontrolünü o kadsr cabuk ögrenir ve bu dönem en kısa sürede biter
Arasbeyinannesi Kuzeymiram iki yaş sendromu 18 ay ve 36 ay arası oluyor genelde bence diş filan olabilir
Kuzeymiram thecamellia oyle boyle bir mızmız degil , gece normalde uyanir ama bu kacgundur aşırı uyaniyor , uyumasak daha iyi yani
thecamellia Kuzeymiram bizimkide aynı 14 aylık dün gece mesela çok uyandı diş çıkardığı için diş dönemleridne oluyor genelde bi damaklarına bakın bakalım belki diş geliyordur
bsclk77 Kuzeymiram siz ne kadar anlayışlı ve sabırlı davranıp ona sevginizi olabildigince hissettirip duygularınu kontrol etmeyi öğretirseniz o zaman geçer, o sinirliyken sadece yanında durun sizin yanında oldugunu bilmenize ihtiyacı var siz kötü hissettiginizde derin derin nefes alın sakin kalmaya calısın bu dönemin geçici oldugunu bilin, o ağlama krizindeyken bir şeyler anlatmaya çalışıp kendinizi yormayın, sadece temas ve sarılmayla sakinleştirip ondan sonra bir şeyleri açıklamaya başlayın