merhaba hanımlar daha öncede böyle bir post açmıştım ama dönüş alamadım kimseden tekrar yazıyorum onun için ben çalışıyorum 2 yaşındaki çocuğuma annem bakıyor bununla ilgili toruna bakan ananeye devlet yardım veriyormus kadınları daha çok iş sekterüne istisdam sağlanabilmesi adına peki siz bunu biliyormusunuz bilenler nasıl faydalanabiliyor ne yapmak gerekiyor internetten baktım ama kafam çok bulandı bilen alan bir yazabilirmi lütfen ne yapmak gerekiyor?