2ay 26 günlük bebeğim 4 gündür kakasını yapmıyor. Emerken sürekli ıkınıyor kızarıyor ağlıyor memeyi reddediyor. Son günlerde kiloda pek almamış düzgün emmediği için sanırım. Şimdi uyandım göğüslerim taş gibi olmuş ne yapacağım ya sütüm zaten tazyikli makineyle daha çok tazyikleniyor. Poposunada zeytinyağı sürdüm masaj yapıyorum hala bana mısın demiyor