Kızlar ilk başta çok kaka yapardı bebeğim günde 10-12 beş değiştirirdim hepside kakalıydı ve az kaka değil olurdu baya şimdi 2 aylık ama kakalı bez sayısı azaldı bu ayda ne kadar yapması gerekiyo acaba kaç kakalı bez olması normal acaba zorlanıyo yapamıyo mu ya da tam doymadığı için mi kakalı bez azaldı