Ailecek d.. gribi olduk çok ağır geçiriyoruz sürekli acillerdeydik iki gündür ateşimiz daha iyi 3 buçuk aylık bebeğim acayip iştahsizeskiden mama ve meme şeklinde besleniyordu şimdi sadece az biraz. Emiyor başına gelen varsa sonradan iştahı düzeliyor mu bebişlerin çok üzülüyorum aç aç duruyor sanurım hem hastalıktan hemde açlıktan sürekli ağlıyor huzursuz