Bebegim 6 ay 25 günlük yaklaşık 1 haftadır geceleri ağlayarak uyanıyor ve asla durmuyor. Emmek istiyor iki göğsümüde emiyor ama sanki doymadığı için ağlıyor gibi geliyor bana ek gıdada sorun yaşamıyoruz gece uyumadan tok tutması için türlü türlü muhallebiler denedim ama yok sütümde azaldı farkındayım biraz stresli bi dönemden geçtim. Mama mı vermeliyim ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum