Merhaba arkadaşlar. Daha önce de bikaç postta yazmıştım, kızım nisanda 4 yaşına gircek ve artık ikinci bebeği düşünmeye başladık diye. Dün benim adet günümdü, ama ben içimde farklı bi his vardı ve çarşamba günü sabah idrar testi yaptım ve cok silil 2.cizgiyi gördüm. Ardından acile gidip kan verdim ve sonucum 8.3 cıktı. Dediler ki 2 gün sonra yenileyelim şu an var da yok da diyemeyiz. Her neyse ben bugün yeniden kan verdim ve sonuc 10. Yani düzgün yükselmemiş.. Kimyasal olabilir dedi ankaradaki doktorum. Burdakilerde çok yeni olduğu içindir belki pazar günü bida kan ver dediler. Bu şekilde olup değerleri normale dönen var mı ? Yoksa kimyasal gebelik mi yaşıyorum. Şuan çok üzgünüm.