Uffsananebeslk E bebekte yok (saçmalık ötesi) , eczaneler de var. E bebekte hipp bulamadığım için sma aldım kabız yaptı. Simdi yine hipp e döneceğiz. Böyle basına gelen oldu mu
314159 Uffsananebeslk canım bende hipp le başladım gaz yaptı diye sma denedim kanız olduk. Sonra hipp e geri döndüm.
Nova Uffsananebeslk Çoğu yerde bulunmuyor olanlar da pahalıydı bayağı. Biz getir den ve happy.com.tr den indirim kodları kullanarak toplamda 15 kutu kadar aldık. Hem de tanesi 160 tl gibi bir şeye geldi. Bir bakın isterseniz😇
kasimonbes Uffsananebeslk ankaradaki ebebeklerde var aslinda daha dun gordum hemde bir suru var. Sehir sehir degisiyor sanirim stoklar
Minikkussum Uffsananebeslk ebebekte 1 kg olandan almıştık cozunmuyordu 800 Gr olandan başka bir yerden aldık cozunuyor
Uffsananebeslk 314159 İşte benimde öyle olacak :( hipp e geri dönüyorum. Geçen sma aldım açmadım geri iade edicem
menek16 Uffsananebeslk valla aptamil 1 kullanıyoruz geçen hafta hiç bi yerde bulamadım en son eczacı zam gelecek o yüzden 1 yok dediginde sinirimden çatladım zamlı satın deponuzdan çıkarın napalım çocuk aç mı kalsın diye bütün gücümle bagırdım. En son bi yerde bulduk stokçuluga hep karşıyızdır ama mecburen 2 kutu aldık 🤦🏼♀️