A2B4 Herkese merhaba.Bugün 8 aylık olduk ama bizde hala babildama yok😪 gı diyip duruyor… 7 ay 15 gunlukken bababa diyordu biran unuttu şuan yok….sizlerde nasıl?kafayı yicem…..