anayimbennana bebek kaç aylık 4 ay altindaysa hangi mamayi dönerseniz deneyin bebeğin kendisi gazlı olduğu için gaz yapıyor. Ben doğduğundan beri aynı mamayi kullanıyorum ilk 3 ay aşırı gazliydi ama bebekten kaynaklıydi mama aynı mama. Şuan gazı yok 4.5 aylık. Bebelac kullanıyorum en başından beri gold değil sadece bebelac memnunum kilo alımı da guzel