Zeynepgogceoglu Merhaba anneler oldukça can sıkıcı olan gaz sancıları bebeğiniz kaç aylıkken geçti haydi herkes yazsın
Deletedmom_33 Zeynepgogceoglu 3 buçukta bitti 8 de tekrar başladı şimdi 11 aylık 2-3 haftadır hiç gece gazdan uyanmadı bende şaşırıyorum
Annesinin-Kuzusu 3 -4 aylıkken gazdan sürekli olan ağlamaları kesildi 10 aylığız ama bazen hala gaz sancısı oluyor 🥲
sarmaliklahana Zeynepgogceoglu 3.aydan sonra nerdeyse pek kalmadı hareketlenmeye başlayınca gecıyor. Bacaklar sürekli hareket halinde oldugu için. Ama benım kızımda pek olmadı zaten. Antikolik biberon kullandım tommee tippee marka.
BelaCivciv Zeynepgogceoglu 3. aydan sonra bitti. Doktorum zaten makat kaslarını kontrol etmeyi o zaman öğrenecek rahatlayacak demişti. Kolik falan değilse geçer 3-4 aydan sonra