khrmankumsl oğlum üç aylıktı kendisi hep oturmaya çalışıyordu. 4 buçuk beş aylıkken yavaş yavaş oturtmaya başladım şimdi 6 ay 10 günlük kısa süreli desteksiz oturuyor. Yürüteç konusuna gelirsek yürüteç hiçbir zaman almayı düşünmüyorum. Okuduğum bir çok makale de yürütecin yürümeye pekte katkısı olmadığı aksine olumsuz etkilediği yazıyordu. Bebek sağlığı için özellikle kalça gelişimi için pekte iyi değil. Bir çok doktor tavsiye etmiyor