Başlıkta belirttiğim gibi kızlar tahmin edersini ki 8 aydır kolik bir bebeğim var denemediğim ilaç kalmadı ama son 10 gündür sabah a kadar yine kolik krizleri geldi Allah aşkına bitkisel birşeyler deneyim çözüm bulan varmı bu arada kimyon rezene çörek otu denendi oar da işe yaramadi