Biranne- aeaslan Yaklaşık 2 aylikken başladi 4 aylikken bitti Emzirme danişmani ile de çaliştim ama olmadi bıraktim bıraktiktan sonra hiç pes etmedim kendi imkanlarimla Allah’ın izni ile oldu 10 aylik oldu hala emiyor çok şükür
Biranne- aeaslan Asla zorlamadim ağzina tıkıştırmadim ayağimda biraz sallayip uykuya dalacaği zaman emziriyordum kucagimda gezdirerek filan uyku saatini firsat biliyordum bu şekilde sütümde wzalmadi yatarak emzirmeyi koltuk alti pozisyonuda deneyebilirsiniz
ssydaa MiraBelis22 benim bebeğim küçük doğdu aventi de tutmadı. Ben wee nin biberonları ile besledim sağıp sonra emmeye başladı. 20-25 günlükken de emzik verdim. Şimdi hepsine devam ediyor biberondan sonra emmek istiyor uyumazsa emzik veriyorum. Sorun olmadı bende
Biranne- aeaslan Süper Biberon yoksa işiniz kolay Eminim çabuk atlatirsiniz emmiyor diye biberon tarzi bişeylere yönelmeyin sabırlı olun lütfen