Bizde olmadı kuzum ki özellikle bizim için kurtarıcı oldu. Sadece karnı tokken vermeye dikkat et sürekli emme refleksinde oldukları için acıktıklarını anlamıyolarmış 🥲 bi süre sonra benim bebiş zaten aç olduğunda emziği almadı. Emmek istedi. Bence red yapmıyo. Çünkü emzikten bi akış yok