Benim oğlum da 10 aylık ve 10 buçuk kilo. Doktor kontrolünde kilosu iyi demişti. Bazıları tombik diyor bazıları bu çocuk zayıf kalmis diyor. Ben zamanında çok taktım çünkü zayıftı ve her kafadan bir ses çıkıyordu. Şimdi de takmak istemiyorum, herkes yorum yapmayı seviyor zaten. Tek kriterim var saglikli olsun yeter valla