Snmazra Selam güzel anneler, benim 2 ay 10 günlük bebeğim var. C yastıkta (emme yastığı) uyumayı seviyor gibi hissediyorum. Biraz reflü sorunumuz var diyede işime geliyor ama bir sakıncası varmı biliyor musunuz? Vücudu yatakta ama başı ve omuzlar yastıkta
Teemo07 guno Snmazra arkadas dogru söylüyor. Onun yerine reflü yatağı almak imkanın varsa o şekilde yapın.
guno Kemik, kıkırdak yapısı tam gelişmediği için ani bir harekette nefes borusu kapanabilir. Doktorlar bu yüzden önermiyor. Eğimli yatsın istiyorsanız reflü yatağı alın bari.