Kızlar çok üzgünüm 7 aylık bebeğime uyuz bulaşmış kimden bulaştığını bulamadım vücudunda kabarıklıklar vardı doktora götürdüm uyuz olduğunu söyledi bir losyon verdi onu kullanıyorum kıyafetlerini ayrı yüksek derecede yıkıyorum ama içim hiç rahat değil yine de biseyler daha yapmam lazımmış gibi geliyor başına gelen var mı