Yeni-anne22 benimkide öyle olcak galiba ya birazcık uyusam dinlensem tutarım kucağımda hiç sorun değil ama anne dinlenmeyince ve bebekte böyle olunca işler gerçekten çıkmaza giriyor.. sürekli ağlıyorum artık gün kavramım karıştı, yaptım sandığım şeyleri halbuki yapmamışım falan korkuyorum çocugu ihmal edicem diye..