anlattıklarınızın birebir aynısını yaşıyoruz, benim bebeğim de 1 yaşında ve memede uyuyor. Ben bu durumu doktorumuzla konuştuğumda sürekli uyanmasının sebebinin açlıktan değil tamamen alışkanlıktan olduğunu yani memede uyuduğu için ve her kalktığında sürekli emzirdiğim için bebeğimin de bunu alışkanlık haline getirdiğini ve bunun bebeğe zararı olduğunu, tek yolunun gece emzirmeden uyutmak ve uyandığında emzirmemek olduğunu, 15 günün sonunda alışacağını ve uykularının uzayacağını söyledi ama ben henüz uygulamaya geçemedim, kıyamıyorum 🥺 arkadaşlarımın bebekleri de aynı şekildeyken gece beslenmesini kestiklerinde bebeklerinin kesintisiz uyuduğunu söylüyorlar ama işte çok zorlu bir süreç. Ayrıca uzmanlar bebeklerin muhallebi veya başka bir gıda alıp hemen uyumalarının sakıncalı olduğunu, biz yiyip yatınca nasıl rahatsız oluyorsak bebeklerin de aynı şekilde rahatsız olduklarını söylüyor ki bende birkaç kez bebeğimde bunu gözlemledim, muhallebi yedirip yatırdığımda ağlayarak uyanıyor ve diğer uyanışlarında olduğu gibi uykuya kolay dalamıyor. Tabi yine de siz bilirsiniz ama vicdan azabı çekmeyin hiç ☺️