kuzeyildiz Merhaba bebeğim 7 aylık bağırsak enfeksiyonu oldu sürekli kaka yapıyor ishal ve iştahsız maldır damla verdi doktorumuz kaka tahlil sonuçları çıkana kadar durumu yaşayan varmı nasıl atlattınız ve neler yaptınız ☹️☹️