Arkadaşlar normalde anne yanı beşiğimiz var bebeğim geceleri orda uyuyor fakat reflusu da olduğu için bu aralar çok azdı uykusunda bile kusuyor. Bende gece beslenmesinde yada sabaha karşı beslenmesinde gazı çıksa bile yanıma koyup yatırıyodum allah korusun kustuğunu hissetmem boğulur diye.
İyiki almışım zaten anında müdahalelerim çok oldu..
Fakat artık nefesimsiz uyumuyo. Gündüz uykuları olsun gece uykuları olsun. sıcaklığımla uyumak istiyo okey uyusun ama dalınca yanından kalksam da uyanıyo. Ne yapmam lazım yaşayan anneler varmıdır tecrübelerinizi paylaşırmısınız 🥺