3 günlük bebeğim var göğüs ucum çıkık değil ve çok yarık o yüzden silikon göğüs ucu takmak zorundayım ama ne meme nede biberon tutmuyor gündüz gece açlıktan ağlıyor bugün doktora gittik 3 kilo doğmustu 3 günde 2 bucuk kiloya düşmüş doktor cok hızlı kilo vermis dedi sarılığıbda sınırda açlıktan ağlıyor sürekli nasıl tutturabilirim nolur bilen varsa bi yardımcı olsun çıldırmak üzereyim 😭😭😭