Esilaaa01 Doktor ultrasonda var dedi çift bez önerdi ama kesin degil dedi düzelebilir dedi, düzelmezse zaten alcıya mı ne alıyorlarmış böyle Bi durum yasayan var mı ileriki sürec nasıl
Minel-inannesi Esilaaa01 2aylik kontrolde teşhis kondu 1ay boyunca çift bez bide gunduzleri uyanikken bacak arasına havlu koy aralik kalsin diye önerdi doktorumuz ayin 10unda tekrar gidicez bakalim inşallah faydası olmuştur
Brna-34 Esilaaa01 benim kızımda da vardı kalça çıkıklığı 45 gün çift bez kullandık ve düzeldi Allah’ın izniyle sizin yavrunuzun da düzelir 🌼
Maya1 Esilaaa01 5 ay pavlik bandaji taktik. Doktorumuz prof ve doçent unvanlarindaydi asla çift bez onermedi. Bir an once cocuk ortepedistine gitmelisiniz.
Esilaaa01 Minel-inannesi bizede dedndi ama biz baska doktora götürcez göstrrcz, cocugunuzun ayaklarını iki yana uzattıgında boyları eşit mi Bi anormallik var mı
Esilaaa01 Minel-inannesi cnlu annem ultrason sırasında gazı geldigi için bebek Bi ayagını çekmiş kendine dogru hata payı olablr özele gtmştk şmdi devlete gtcez
Senazeynep3425 Çift bez, havlu falan bunlar coxogun bacaklarınin m şeklinde durması içinse kanguru kullanın bol bol. Hem temasınız güzel olur hemde tedaviye olumlu yönde yanıt verir ,😊
Minel-inannesi Senazeynep3425 benim kiz dogdugu hafta yogunbakimda kaldi ordan cikardiktan sonra 2aylik olana kadar slingle sonrasinda kilo artisindan dolayi yenidogan aparatiyla kanguruda tasidim hep bebek arabasi nadirdir kullandigimiz bide simdi 1haftadir iyice miziltili hep kucak istediginden ev icindede takmaya basladimdi kanguruyu gecen gun kendimin ultrason cekiminde ordaki operatör arkadasa dedim ne kadar kalsin kanguruda gunde en fazla diye cok tutmamaya bak dedi enteresan geldi banada
Minel-inannesi Esilaaa01 bende ilkte devlette cektirdim cocuk doktoru ortopedi uzmanı görsün diye yonlendirdi ortopedici muayene etti ilkte dedi sen niye getirdin bu çocuğu çocuk doktoru yonlendirdi buda ultrason kagidi iste dedim adam kagida bakti yok ya bunda hatali cekim var baska yerde bidaa cektir deyince devletten çıkıp özelde tekrar cektirdim oraya gittigimde anlattim iste cekildi zatende bidaa cekilcek diye ozeldeki operatör cekti dedi cok büyük bir sıkıntı yok coft kat bez kullan 1ay sonra tekrar cekilcek bi kagida bakim dedi devletteki sonuc kağıdıni gosterdim kendinden suphe etti baska arkadasa bi sen bak bakim bu kadar fark olmaz ya dedi diger arkadas cekti ozelde ilk cekenle ayni olculeri cikartti meger devletteki hatali ölçüm yapmis
guno Benim kendi tespitim ne kadar doğru bilemem ama forumda hep kalça çıkıklığı konularında bebek çok küçük oluyor. Bence erkenden çekildiği için bu problem çıkıyor. Bize doktorumuz iki ayı tam doldursun dedi ve bir problem çıkmadı. Belki biz fe kırk günlükken çekilsek bizde de çıkacaktı.
Senazeynep3425 Minel-inannesi yani bir çok doktor öneriyor bunu. Ama bilemiyorum. Şimdi bı doktor farklı bir şey söylüyor bir doktor farklı. Artkk kafalar çok karışık
Minel-inannesi Senazeynep3425 gun icinde gavlu bagliyorum ben arada kanguruya aliyorum bakalim bi kac gune belli olcak
EylulPerisi Minel-inannesi merhaba sizin geçti mi değerleriniz normal mi şu an benim bebeğimde de devlette 3 derecelik eksiklik çıktı 3 hafta sonra tekrar bakalım dediler bebeğim 2 ay 15 günlük içim bir türlü rahat etmiyor cumartesi özelde çektireceğiz ama çok tedirginim
Minel-inannesi EylulPerisi evet 2gun once degerlerinizin duzeldigini normale döndüğünü ogrendik cok sukur ama 1 ay daha cift kat bez ve havluya devam önümüzdeki ay bidaa kontrol icin son kez cekilcek bu kalca cikikligi 3kilo alti dogan bebeklerde daha yaygin görünüyormus bide göz kontrolü 3.ayda çok önemli 3kilo alti dogan bebekler icin helede anne babada gozluk kullanimi varsa
EylulPerisi Minel-inannesi ah çok sevindim darısı benim bebeğimin başına dünden beri bebeğime baktıkça ağlıyorum. Sizin özelde çekilende kaç çıkmıştı alfa beta açıları hatırlıyor musunuz? Benim de bebeğim 2900 kg doğdu göz muayenesi yapıldı bir buçuk aylıkken onda birşey çıkmadı çok şükür. Ama bu kalça çıkıklığı için içim hiç rahat değil sürekli İnternetten bişiler araştırıyorum frejka yastığı ve aparat kullananların yorumlarını okudum çok zorlanmış bebekleri iyice kötü oldum.
bulut22_ EylulPerisi doktorun önerisini mutlkaa yapın bana kalça çıkıklığı için alet takılmıs kücükken 1-1.5 yıl kullanmısım benımki biraz geç tespit edilmiş ama cok şükür hiçbir problemim yok Allah ailemden de doktorumdan da razı olsun
Minel-inannesi EylulPerisi 2880gr dogmustu benim kizim dedigim gibi 3kilo alti doganlarda yayginmis duzelir endise etmeyin çift kat bez ve havlu bizi toparladi çok şükür açıları hic bilmiyorum ya ama tip2 diye kondu teşhisi onu hatirliyorum sadece
EylulPerisi bulut22_ doktor şu an birşey önermedi bize sadece 3 hafta sonrası için bir daha ultrason çekelim dedi. Hatta çift bezi bile ben kendim sordum istersen tak ama bir faydası olmuyor dedi radyoloji uzmanı ben yine de takıyorum. Yarın tekrar özelde çektireceğim içimin rahat etmesi için bebeğim ağlıyordu çünkü çekilirken inşallah yanlış ölçülmüştür. Size de çok geçmiş olsun Allah daha kötü dert vermesin ama insan bebeğine hiç kıyamıyor annenizden allah razı olsun gerçekten onun için de çok zor olmuştur.
bulut22_ EylulPerisi evet cok ağlamıstım üzülmüştüm diyor ben hatırlamıyorum tabiki o zamanları ama cok şükür gerçekten 💜 anneler iyi ki var geçmiş olsun
EylulPerisi Brna-34 sizin bebeğiniz kaç aylıktı tanı konulduğunda? Ve değerler kaçtı hatırlıyor musunuz?