Benim de bebeğim 2800 doğdu. 2. Ayında 3915 di doktor iyi dedi. Dün tekrar gittik 2 ay 20 günlük 4715 olmuş. Doktor ilk başta az almış ama bu ay çok almış dedi daha fazla almasın dedi. Kız bebeklerde aylık 600 gr yeterli dedi. Eğer bebeğiniz kızsa persentilde normal eğri üzerinde olmalıymış. Çünkü yağ hücreleri ilk 1 yaşta oluşuyormuş. Fazla kilo alımı ileride obezite işareti olabiliyormuş. Bence sizinki de daha iyi. Ayrıca doktor bize mama vermeyin mama sizin sütünüzün azalmasına sebebiyet verir onun yerine sık sık emzirin dedi.