Kızlar merhaba oğlum 8.5 aylık yaklaşık 1 aydır her gece 1 den aşağı uyumuyor emzigi bianda attı ve asla almiyor artık, sadece memede uyumak istiyor beşigine yatiriyorum yarım saat sonra tekrar uyanıyor ve yine memeyi verene kadar ağlıyor şaşırdım kaldım ne yapacağım. Diş çıkarıyor, zeytinyağı karanfil kürü yapıp diş ellerine sürüyorum ama gerçekten çok çaresizim aranızda bu şekilde olan var mi 😔