Oğlum diş çıkardı altta 2 diş var diş ateşi diye düşündüm 2 gündür ateşliydi bu gün ateşi düştü hafif öksürük zaten 1.5 aydır geçmiyor astım bronşit olduğu için prospan şurup kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile son 2-3 gündür burnundan hırıltılı nefes alıyor serum fizyolojik yapıyoruz aspiratör ilede temizliyorum ama açılmadı bir türlü genizinde hırıltı var ne yapmam gerekir ? Doktora 6-7 gün önce gittik verdiği ilaçları kullanıyoruz halen ama burnu yeni bu şekilde oldu