Barlas35 şuan en küçükler 2 yaşındalar sanırım . Biz çok memnunuz sürekli sınıfta durmuyor çocuklar ortak kullanılan bir alan var okulun giriş kısmı camla kaplı orayı görebiliyorsunuz aydınlık ışıl ışıl sınıflar sırayla bazı etkinlikleri orda yapıyor . Müzik dersi ingilizce dersi jimnastik dersi sayılarla alakalı şeyler için matematik dersi diye ayırmışlar dersleri oyun saatleri falan gayet eğleniyor kızım . Müdür ve kreşin ortaklarından biri sürekli ortak alabda gözleri öğretmenlerin üstünde öğretmenler çok genç ve dinamikler . Gözüm hiç arkada değil dürüst olmak gerekirse . Şuan zamlandı fiyatlar maalesef tam günler yeni kayıtlar için 7bin tl . Eski devam edenler 5 binden devam ediyor sanırım . Biz yarım gün gidiyoruz 4 bin tl . Yemekleri de çok iyi ek olarak