Doğum yaptığımda 2 gün sütüm gelmediğinden şırınga ile vermiştim çünkü hastanede öyle vermişlerdi. Pratik ve hijyenik olsun diye galiba. Ama sonradan ögrendim ki biberon daha masum. Enjektörde emme işlevi yok çünkü biberonda emiyor. Sütümü sağdığımda aventin biberonunu kullanıyorum bende. Mutlaka biberon ve emziğe de alıştırılmalı bence. Bebeğimize yapışık yaşamıyoruz illa işimiz çıkabiliyor. Eğer sizi emiyorsa korkmayın verin biberonla sıkıntı olmaz