Bugün tahlil sonuçlarım çıktı ve doktor asitli şeyler yeme dedi (portakal mandalina domates salça) baharda yeme dedi akşam yemeğinde sonra ilacımı attım losyonu sürdüm kabarıklık düzeldi 2 saat sonra meyve yedim ve tekrar kabardı kafayı yicem bana akıl verin gitmediğim doktor kalmadı