Kızım 3 yaşında ikinci kızıma hamileyken 6 ay önce büyük kızımda bianda kekemelik başladı ve çok aşırı güzel konuşan bi çocuktu .. dünyamız başımıza yıkıldı psikiyatri doktoruna felan gittik işte dinleyin bu yaş gurubunda oluyor kesmeyin bölmeyin üzüldüğünüzü belli etmeyin zamanla geçecektir 5 yaşından sonra düzelmezse dil terapisine götürün dedi 6 ay oldu ara ara düzeliyor tamamen sonrasında tekrar başlıyor son 12 gündür yine başladı ve artık hareketlerine yansıyor kelimeyi çıkaramayınca sinirleniyor bağırıyor koşuyor etrafa vuruyor .. gerçekten nefes alamıyorum artık her dakika gözümden yaş geliyor bunun okulu var kendini ifade edememesi var arkadaşlarının alay etmesi var içine kapanık olucak hayattan soğuyacak ve ben bunları gördükçe biteceğim nolur bana bişeyler söyleyin .. bu arada aşırı kıskanıyor kardeşini