Merhabalar hanımlar başlıktan anladığınız üzere 5 ay 20 günlük bebeğim çok hasta dün götürdük hastaneye ve bronşit dediler ciğere inmiş dediler ama başlangıçta diye hava makinası önermediler , fakat çok aşırı öksürüyor ilaç falan verdim ama git gide kötü oluyormuş gibi önerebildiğiniz evde verebileceğim birşey var mı ek gıda falan veriyorum çok üzülüyorum öyle görünce Allah razı olsun şimdiden hepinizden.