ilk kızımda çok kötü lohusalık yaşamıştım ikinci kızımda hiç yaşamadım sezeryan doğum yaptım bebeğim küzezdeydi eve geldiğim gibi evi toplamıştım kızımı doyurmuştum ve ağrılarımda vardı ikincisinde bakman gereken bir bebeğin olduğu için hiç lohusalık pisikolojisine bile giremiyorsun