Umutaras13 ya tabi öyle. Bende yeni anneyim. 27 yaşındayım. Hiç öyle yeni nesil anne olamam valla yok karanlık perde yok bilmem ne öyle şey mi olur ya. Çocuğa uyku eğitimi mi olur. Misafirliğe hiç mi bi yere gitmeyeceğiz. Öyle alıştırmalıyız ki herseye acık olmalı. Bunca milyonlarca millet yıllar önce ne bilsin uyku eğitimini saçma sapan. Hep para tuzağı hep yalan