G_07 13 aylık oğlum var sürekli emmek istiyor 5 dk bir gelip gidiyor bıraktırsam çok mu erken olur yoruldum artık
Pasamm14 G_07 tam bu zamanlarda bunun keyfini farkına varıyorlar canım o yüzden bu kaadr çok istiyor tercih senin tabi yine ama erken daha gibi sanki