Merhaba arkadaşlar ,
Sezeryan doğum yapalı 4 ay oldu. Afedersiniz artık bu gaz olayına dayanamıyorum 😢 nefret ettim resmen kendimden bitmiyor. Ve afedersiniz vajinam da aynı şekilde nasıl anlatabilirim bilmiyorum.yaşam kalitemi etkiliyor artık kendimi sıkmaktan hasta oldum 🙁 benim gibi olan var mı ?